vineri, 15 iulie 2011

"Avem un pont pentru Dumneavoastra"

Ieri suna telefonul la 9 dimineata.
"Buna ziua, Domunule........,va sun deoarece am un pont privind actiunile din Statele Unite."
Dupa cateva minute de discutii afli ca este vorba de o companie ce se comporta ca un broker(SSIF) adica dau sfaturi in a cumpara actiuni pe bursele exeterne.Zicand ca ei si doar ei au un pont tare.
In timpul acestei convorbiri am mai intrebat cateva detalii si raspunsuri mai evazive de atat am mai vazut doar la TV cand se intreaba de autostrazi.
Bineinteles ca sunt destui necunoscatori in Romania care cred si spera inca in metode de a te imbogatii peste noapte, chiar daca Caritas , FNI si altele sunt doar la cativa ani distanta.Se pare ca sunt inca oameni care cad in plasa acestor companii.

Acum sa va explic problemele:

1.Aceste companii(SSIF) nu sunt reglementate de CNVM(Comisia Natioanala a Valorilor Mobiliare)deci nu au nici o obligatie de despagubire daca pierd banii clientilor(daca ii fura).
Nu au capital minim de 200.000 Euro cum se cere prin legislatie.

2.Banii ii trimiti intr-un cont al lor in alta tara.

3.Nu au birouri deci gaseste-i daca poti

Am oarece experienta in piata de capital macar prin faptul ca am tranzactionat actiuni din 2004 pana acum , la nivel personal.
In concluzie aceste companii pot conduce clientul catre o veritabila gaura neagra, dar asa cum am mai spus daca lumea vrea , lumea primeste.

Un comentariu: